Ga naar de belangrijkste inhoud.
Begin van de belangrijkste inhoud.

Partena en OZ wilden hun medewerkers graag tijdig én goed informeren over hun aankomende fusie en klopten daarvoor bij ECHO aan. En dit in volle coronatijd! We creëerden een concept met ruimte voor positiviteit, de nieuwe waarden en een ongedwongen sfeer voor de meer dan 1.200 (digitale) genodigden. We zorgden bovendien voor verbinding achteraf. 

De waarden van Helan zoals ‘écht luisteren’ en ‘zorgen voor eenvoud’, deden ons dromen van een radioshow op maat: met voldoende sérieux voor de merklancering en de nodige dansplaatjes om stevig uit te bol te gaan. Radio Helan was geboren! 

  • Sfeerbeheerder gezocht

    Medewerkers warm maken

  • Op de eerste rij

    Medewerkers centraal

  • Lancering nieuw merk

    Eerste reactie van de medewerkers

  • En daarna?

    Medewerkers blijven verbinden

2 personen in een radiostudio

Het resultaat in cijfers

  • 210 plaatjes aangevraagd, inclusief de Helan Spotifyplaylist om achteraf na te genieten

  • 4 gasten en 1 radiopresentator in een pop up-studio in de Helankantoren, inclusief de virtuele aanwezigheid van 1.200 enthousiaste collega’s
  • 1,5  uur radio op maat, inclusief de juiste mix van informatie, verbondenheid en muzikale intermezzo’s
  • 1.818 berichten in de chatbox: “Wow, wat een mooie naam, ik ben verkocht!“, “Dancing queen, yes!!“, “Bedankt voor de top-organisatie, heel origineel en … swingend het weekend in! Fijn weekend iedereen!“ … inclusief 198 enthousiaste berichten nog vòòr de show begon.
  • Een podcastaflevering en video-opname voor wie niet aanwezig kon zijn of het event wou herbeleven, inclusief aanstekelijke positieve vibes!

“We kregen niets dan mooie reacties van onze medewerkers. Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waargemaakt!” 

Katrien Tylleman (Management Expert Interne Communicatie)

Laptop die een webpagina met radioshow weergeeft